Alianne de Jong benoemd als nieuwe CFRO van BPD Europe BV

Uiterlijk per 1 december aanstaande treedt Alianne de Jong (48) toe tot de managing board van BPD Europe BV als Chief Financial & Risk Officer (CFRO). Alianne de Jong is sinds 2017 werkzaam als CFO bij het beursgenoteerde NSI (voorheen Nieuwe Steen Investments). Daarvoor was zij onder meer ruim twaalf jaar werkzaam bij Schiphol Real Estate, was lid van het management team en eindverantwoordelijk voor Portfolio Management. Alianne de Jong volgt Carl-Jan Kreikamp op die BPD na een dienstverband van ruim dertig jaar recent heeft verlaten.
  • Publicatiedatum: 17 juli 2023

Walter de Boer, CEO van BPD, licht toe: 'Met de komst van Alianne hebben we ons als BPD verzekerd van een zeer ervaren senior financieel vastgoedprofessional met diepe ervaring in diverse vastgoedondernemingen, waar zij eindverantwoordelijkheid heeft gedragen voor aandachtsgebieden als accounting, treasury, investor relations, risk management, ICT, projectontwikkeling en fiscaliteit. Met de komst van Alianne later dit jaar is onze managing board weer compleet en op volle sterkte. Met de alsmaar toenemende complexiteit van gebiedsontwikkelingen en de bijbehorende grondexploitaties en financieringen in Nederland en Duitsland en de sterke roep om grootschalige woningbouwlocaties en meer duurzame en betaalbare woningen te ontwikkelen, is haar ervaring zeer welkom.'